Onsdag

Nämen hej..

Det var ett bra tag nu men det har inte varit så mycket att skriva om eller. Är så gott som frisk iaf, känns lite i halsen fortfarande speciellt när jag rör på mig.

Har iaf skickat iväg ansökan till Högskolan och Komvux, så förhoppnings vis kommer jag ha någonting att göra till hösten. Ska väl försöka hitta något jobb som jag kan söka så arbetsförmedlingen blir glad. Ska ner på jobbcoaching i morgon, få se vad det är för något spännande :p

Men, lite roligt blir det innan iaf, ska luncha på stan med Ellen och få en ansiktsmask som jag har beställt och snacka lite innan jobbcoachningen och efter det blir det nog en sväng ner på stan innan det blir till att ladda upp. Final match i morgon, Brynäs mot Skellefteå här i Läkerolen (mycket stöd från publiken) och återigen en chans att ta hem skiten för Brynäs. Det känns som att vi tar detta nu :p

 <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EmmaRydström

Laissez Les Bon Temps Rouler (Let the Good Times Roll)

RSS 2.0