What a day...

Ett år sedan… japp, för ett år sedan så satt jag just nu och inväntade sängen och den bästa dagen i mitt liv, studenten.

I morgon tar kusinen studenten, den sista i släkten på 17 år :) Kommer återigen befinna mig på Vasaskolans skolgård, fast denna gång på ”utsidan”. Kommer nog att kännas lite speciellt och kommer nog att få en hel del minnen  Hoppas att få träffa lite lärare också :p Annars blir det bara till att gratta kusinen min på den hittills bästa dagen i sitt liv!! :)

Och på fredag blir det till att fira Fridas student på Polhem :) Mycket nu, ska bli skönt med helg (jag som har helg hela tiden :p)



STUDENTEN 2011!!



Haha, Moon <3 Kan fortfarande se henne komma in på geografin och ropa "Hej Christer!" :) Vilka minnen :p



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EmmaRydström

Laissez Les Bon Temps Rouler (Let the Good Times Roll)

RSS 2.0