Det går lite framår iaf..

Första veckan hos MiROi är över. Har väl varit ganska okej, bra föreläsningar på förmiddagarna men lite mindre okej när man måste sitta där i tre timmar och leta jobb och jobba med CV och personliga brevet. Har dock fått min jobbcoach nu så ska lämna in mitt CV och personliga brev till henne så hon får läsa igenom det :)

Annars då? Har bokat en plats på handledarkurs på DRIVER här i Gävle så på onsdag nästa vecka kommer första steget (eller det första stora steget iaf) till att få ett körkort :p Sen vem jag får köra med vet jag inte. Farbror Stefan har iaf erbjudit sig och brorsan får väl gå han med senare. Haha, känner mig så taskig att inte gå med brorsan men jag vet liksom inte hur han jobbar och om jag ska ta tid till att fråga honom då kommer det aldrig bli av, så nu kör vi :p

Ikväll blir det att göra iordning till morgon dagen. Syrran och mamma fyller år och det ska ju firas så klart :p 25 och 50 är ju lite speciella födelseår!! :D Lite mat och grejer ska väl fixas och sen fortsätter vi i morgon innan alla kommer. Sen är det ju VM ikväll också. Sverige mot Norge, Silfverberg och Järnkrok mot Handsen och Spets! Ja, SPETS!!! :p



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EmmaRydström

Laissez Les Bon Temps Rouler (Let the Good Times Roll)

RSS 2.0