Fredag

Så har ännu en vecka gått förbi, har varit både roligt och tråkigt. Det roligaste var nog handledarutbildningen som jag var på i onsdags. Så nu kan jag fixa handledare så jag kan börja övningsköra :)

Har väl inte så mycket annat att tilläga. Festen i lördags var lyckad, alla hade trevligt och fick även överasknings besök från släktningar i Norrsundet :)

Andra planer inför kommande veckor: ner till stockholm i morgon med maja, frida och kim (orkar inte skriva stora bokstäver :p). maja ska hämta hem bilen och sedan blir det troligen en tur till ikea i uppsala på väg hem :p nästa helg har jag och maja planerat att dra ner till tyresö och medeltidsmarknad för att få upp stämningen inför gotland i augusti! :) och fotboll på torsdag förstås :p känns som att inlägget blev lite konstigt, men jag är trött och slö så det får ni leva med... :p

"Jag brukar drömma att jag ligger under ett högt träd i en mörk skog. Jag vill opp, opp i toppen och se mig omkring över det ljusa landskapet där solen skiner, plundra fågelbot däroppe där guldäggen ligga. Och jag klättrar och klättrar men stammen är så tjock, och så slät, och det är så långt till första grenen. Men jag vet att nådde jag bara första grenen skulle jag gå i toppen som på en stege. ännu har jag inte nått den, men jag skall nå den, om det bara så skall bli i drömmen!"
Säger som käre Jean, även om hans drömmar är lite större än mina så är grundtanken densamma <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EmmaRydström

Laissez Les Bon Temps Rouler (Let the Good Times Roll)

RSS 2.0