...You're into the timeslip...

Tjenare tjenare. Tillbaka från Norge, hihi, för ett tag sedan :p Plugg tar över tiden numera, annat skit också för den delen.
 
Var ut igår på halloween fest. Förfest på Brynäs med en soldat, den vita drottningen och hennes kära hattmakare, domestiken Magenta (mig själv) och två helt vanliga människor :p Trevligt och sedan gick vi till Rack'n'roll och hade roligt. Min kropp är dock ganska slut efter gårdagen och ikväll blir det en tur till med de andra tjejerna :p Blir dock ganska lugnt för min del då jag måste vara pigg för plugg och jobb i morgon. Sista arbetspasset på Strömvallen för i år förstår ni men det kommer nog vara ganska lugn match då GIF är klar för allsvenskan nästa år igen :) Härligt härligt.
 
Annars händer det inte så mycket, idag är det ju hockey så det blir att bänka sig i soffan med pucken igen då. Fick en ny puck med Gundersons autograf (kan ju inte ha en där det står 18, funkar ju inte) och nummer 13 plus att det är en brynäs puck :p Och hittils har det gått bra med den :p
 
Nu, lite tid vid datan och en promis till affärn med mamma :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EmmaRydström

Laissez Les Bon Temps Rouler (Let the Good Times Roll)

RSS 2.0