Vilken helg...

Ingen har väl missat att kära Brynäs vann SM-guld i torsdags men jag skrivet det ändå, BRYNÄS VANN SM-GULD I TORSDAGS!!!!!!!! Vilken match, vilken kväll och vilken natt. Jag och mamma var överlyckliga ett slutsignalen med resultatet 2-0 (Silfverberg och Gunderson :p) och begav oss ner på stan för att fira lite och kolla stämningen. Sedan var det hem för att sova :)

Mitt älskade Brynäs!! <3 Bild från Facebook-gruppen Brynäslegendare.

Vaknade på fredagen och läste tidningen, blev glad igen :p Snöade under dagen så blev hemma innan det blev klassfest ute i Hille. Trevligt att träffa klassen igen och trevligt blev det även på Heartbreak, där Brynäs spelarna festade som bara den :)

Kom hem sent på natten och vaknade vid 10. Ner på stan vid halv 2 tiden för att hylla grabbarna :) Vilken stämning asså!!! Mötte även gamla kompisar till familjen somj vi stod och pratade med medans vi stod och väntade på att spelarna skulle komma förbi på väg till bussen. Knäppte kort på de flesta och fick ett kort på mig och Gunderson :D Sedan blev det bara att cykla hem till en väntande Johanna och käka mat och göra sig i ordning på kvällen då spelarna hade sagt att festan fortsatte på Heartbreak på kvällen.
(OBS då min kamera är någon annanstans så lånar jag även dessa bilder av Facebook-gruppen Brynäslegendarer!)

Silfverberg <3


Widing


Gunderson <3


Guldtränaren och Silfverberg under Guldfirandet :)

Festade med två kompisar och deras kompisar innan vi (något senare än planerat) gick mot Heartbreak. Väl där insåg vi att vi inte skulle komma in (dels åldersgräns på 23 och dels en lång kö) så vi gick vidare och bestämde oss ganska snart för att gå till Allstars. Smart val säger jag bara!! Vid ingången mötte vi guldhjälm nr 1, Rhodin tror jag att det var :p Väl på övervåningen var det bara att räkna guldhjälmar (det var en del). Kvällen på allstars bestod sedan av att knäppa kort på brynässpelarna och ha det roligt. Mötte lillebror Svedberg (va han sa iaf) som vi tog hjälmen utav och satte på oss den. Frågade om det var Svedbergs men det var tydligen Gundersons :p (sa han iaf). Sedan mötte vi även Gunderson själv och knäppte kort när vi pussade honom på kinden. Kvällen slutade dock lite halvkonstigt och jag gick hem vid 1 tiden.



Sen har jag bara tagit det lugnt, måste träffa Marika någon dag här i veckan för att få tillbaka min kamera där mina bilder ligger...! :p Men det får bli dessa så länge.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EmmaRydström

Laissez Les Bon Temps Rouler (Let the Good Times Roll)

RSS 2.0