Del 1: Norge

Norge var fantastiskt!! Inte bara att få åka dit och träffa Minna, som jag har saknat otroligt mycket, men även för att få se naturen och träffa alla människor som jag har träffat. Tågresan var väl det enda som var minus :p

Huvudorsaken till att jag åkte var ju att få träffa Minna :) Och tillsammans blev det en del promenader i vackra Notodden, en shopping tur till Kongsberg och en helt underbar fest kväll hos Minna med en helt galen efterfest :p Orkar inte lägga in nå mer kommentarer förutom att det var några helt fantastiska dagar i Norge!! Och att jag åker gärna dit igen, typ i augusti :p












Kommentarer
Minna

helt underbart att ha dig här och du är alltid välkommen tillbaka :D <3

2012-06-24 @ 00:50:24
URL: http://minnasveden.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EmmaRydström

Laissez Les Bon Temps Rouler (Let the Good Times Roll)

RSS 2.0