The years are running by...

Jahopp, då har de första 20 åren av mitt liv försvunnit. Haha, nej jag kommer inte att fundera över vad jag har åstadkommit eller vad jag skulle ha gjort, herregud jag har ju faktiskt (förhoppningsvis) 70 eller 80 år kvar att leva! :)

 

(Underbara studenten)

Men tänka tillbaka lite kan man ju göra iaf (bara över det som jag minns och som jag inte skulle ha kunnat förändra). Mina första 20 år har varit ganska bra och ganska dåliga, det går liksom som en bergochdalbana. Ena året är allt på topp och andra är det helt åt helvetet. Jag har väl varit med om det mesta en människa får uppleva under hela sitt liv på dessa tjugo år, förutom en enastående karriär då :p Skolan, avslutningar, student, dop, bröllop, sjukdomar, begravning, underhållning, fantastiska kompisar, resor, ökning inom familjen och mycket annat smått och gott. Livet är ju som en godispåse som man inte ser vad man tar upp och smakar, ibland får man de där godbitarna (typ lakrits och choklad :p) och ibland de lite sämre godiset (typ violgodis).

 

(Medeltidsveckan på Gotland, paradiset på jorden :p)

Under nästa tjugo år så ska jag nog göra samma saker som dessa tjugo år, för vissa saker kan man inte undvika. Hatar det…men älskar det mesta ändå :)

Grattis till mig, Titti Schultz och alla ni övriga som fyller år idag!! Och till Urban som har namnsdag :p



Kommentarer
Minna

grattis emma, hoppas du får en riktigt fin dag! :D pch fina bilden överst, älskar den och saknar er! hoppas du kan komma och hälsa på snart :) <3

2012-05-25 @ 08:11:10
URL: http://minnasveden.blogg.se/
Minna

sv; härligt att höra! :D min syster åker ner 13 elr 14 juni, så då kan du ju få åka med henne om du vill slippa tåg och buss, sen tror jag bara hon och hennes kompis stannar över helgen men du får gärna stanna längre om du vill :) och då är jag ledig den helgen dessutom, så det blir definitivt fest ;)

2012-05-26 @ 08:20:26
URL: http://minnasveden.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EmmaRydström

Laissez Les Bon Temps Rouler (Let the Good Times Roll)

RSS 2.0